Умови повернення та обміну товару.

Повернення і обмін товарів належної якості може бути здійснено протягом 14 днів з дня продажу, згідно з Законом України “Про захист прав споживачів”. Всі витрати з повернення товарів належної якості оплачує покупець. Для здійснення повернення або обміну Вам необхідно звернутися за телефоном +380500747724 або написати на електронну адресу mail@bibs.com.ua Необхідно вказати насупну інформацію: причину повернення, номер замовлення, ПІБ, номер рахунку для повернення коштів (якщо оплату було здійснено банківською картою).

Повернення товару належної якості

У випадку обміну і повернення вартість доставки оплачується клієнтом.

  Товар належної якості підлягає поверненню якщо:

  • Цей товар не використовувався і не має слідів використання;
  • Товар повністю укомплектований і збережена цілісність упаковки;
  • Є всі ярлики і заводське маркування;
  • Наявна розписка кур’єра, чека на покупку або інших документів, що підтверджують факт оплати;

Товари належної якості, що не підлягають обміну та поверненню. Постанова Кабінету Міністрів від 19.03.1994 № 172

  • М’які іграшки для дітей;
  • Дитячі гумові надувні іграшки;
  • Товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування, тощо);
  • Панчішно-шкарпеткові вироби;
  • Рукавички, рукавиці;
  • Білизна натільна (у тому числі купальники, бодіки і чоловічки для новонароджених);
  • Нічні сорочки, піжами, халати;
  • Постільна білизна, рушники, покривала, пледи;
  • Гребінці, гребені та щітки масажні;
  • Предмети особистої гігієни;
  • Зубні щітки;

Повернення товару неналежної якості:

Товари неналежної якості – це товари, які несправні і не можуть забезпечити виконання своїх функцій. Отримані при поверненні товари повинні відповідати опису на сайті. Якщо дизайн або елементи дизайну відрізняються від описаних на сайті, то це не є дисфункцією або дефектом товару.

Зовнішній вигляд і комплектність товару, а також наявність усіх товарів в замовленні повинні перевірятися одержувачем в момент доставки. Після отримання замовлення претензії до зовнішнього вигляду або кількості товарів в замовленні не приймаються.

Якщо товари, які Ви отримали, були неналежної якості або
не відповідали очікуваному, то їх повернення здійснюється за рахунок магазину.

Варіанти повернення товару:

  • Якщо Вам на місці (в присутності кур’єра або у відділенні компанії-перевізника) не сподобався жоден товар із замовлених, Ви можете відмовитися від самого замовлення, але доставка оплачується.
  • Кур’єрською службою Нова Пошта. Даний спосіб повернення оплачується Вами, якщо це не передбачено випадками повернення товару пов’язаних з виявленням браку і невідповідності товару очікуваному. Будьте уважні, якщо Ви відправите нам посилку за рахунок Одержувача або післяплатою, вона буде автоматично Вам повернена. Не допускається нанесення на упаковку написів , адрес та іншого. Пересилаючи посилку, використовуйте додаткову упаковку.

Повернення та обміни забираються з Нової пошти у Вівторок та Четвер

Повернення коштів за товар:

  • Якщо все гаразд, Ваше повернення прийняте, дотримані правила повернення, кошти за товар будуть повернуті протягом 7 днів з моменту отримання посилки.

Повернення коштів може бути здійснене наступними способами:

  1. На картку Приват Банку клієнта на протязі 7 днів з моменту отримання посилки. Якщо Ви оплачували товар банківською карткою, ми повернемо кошти на ту ж картку з якої була здійснена оплата.
  2. Грошовий переказ через “НоваПошта” (комісію платить клієнт). Кошти будуть Вам відправлені поштовим переказом на відділення “НоваПошта”. (на протязі 7-ми днів з моменту отримання посилки).

Витрати пов’язані з поверненням коштів грошовим переказом “Нова Пошта” і вартість кур’єрської доставки несе покупець, якщо це не пов’язано з помилкою працівників магазину при формуванні і відправлення товару замовнику. Якщо повернення здійснене через помилку працівника магазину, то клієнт отримує назад повну вартість замовлення. При цьому, магазин оплачує пересилку товару назад.

Помилкою працівника магазину може бути наступне:

  • присланий бракований товар.
  •       вислана не та модель товару, яка вказана в замовленні;
  •       висланий не той розмір товару, який вказаний в замовленні;
  •     колір товару не збігається з кольором на фотографії (наприклад: замість бакитної пустушки була вислана біла). При цьому, відтінок того ж кольору, що і в замовленні, не враховується (наприклад, блакитний – бірюзовий), оскільки різні монітори можуть спотворювати зображення (яскравість, контраст, чіткість)

Повернення товару можна здійснити за адресою:

  • Нова Пошта – Салямова Анастасія, Київ, відділення 334. +380669153915